آئین‌نامه بهره‌برداری از تالارهای پردیس

آیین نامه بهره برداری از تالارهای پردیس دانشکده‌ های فنی

این آیین نامه به منظور سازمان دادن و قانونمند کردن بهره برداری از تالارهای پردیس دانشکده‌ های فنی تدوین شده است.

  • فصل اول ـ تعاریف:

ماده 1- برگزار کننده: گروه، دانشکده، سازمان، واحدی از دانشگاه تهران یا تشکل‌ های دانشجویی که مسئولیت برگزاری مراسم در تالار را بر عهده می گیرند.

ماده 2 ـ تالار: کلیه تالارها، کلاس ها یا فضا راهروهای پردیس دانشکده‌ های فنی که برای برگزاری گردهمایی ها تخصیص داده می شوند.

ماده 3 – گردهمایی: هرگونه سمینار یا کنفرانس یا تجمعی که طی آن استادان، متخصصان، دانش پژوهان و کارشناسان به ایراد سخنرانی، پخش موسیقی یا فیلم و بحث و تبادل نظر پیرامون یک موضوع مشخص(اعم از علمی، فرهنگی، اجتماعی یا سیاسی) برای مدت معین می ‌پردازند.

ماده 4- تعرفه: هزینه بهره برداری از تالار که هر ساله توسط معاونت مالی و اداری پردیس دانشکده‌ های فنی ابلاغ می شود.

  • فصل دوم ـ کلیات:

ماده 5- برگزاری گردهمایی‌ های علمی براساس "آیین برگزاری گردهمایی ها در پردیس دانشکده های فنی" مصوب 1/9/73 صورت می گیرد.

ماده6- برگزاری گردهمایی‌ های فرهنگی و اجتماعی منوط به اخذ مجوز از معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس دانشکده‌ های فنی و ارائه مجوز به روابط عمومی و امور بین الملل پردیس دانشکده‌ های فنی حداقل یک روز قبل از برگزاری مراسم می باشد.

ماده7- برگزاری گردهمایی‌ های سیاسی منوط به اخذ مجوز از هیأت نظارت بر تشکل ها یا هر واحدی است که توسط هیأت رئیسه دانشگاه تهران برای صدور مجوز گردهمایی‌ های سیاسی مسئول تشخیص داده شود و ارائه مجوز به روابط عمومی و امور بین الملل پردیس دانشکده‌ های فنی حداقل یک روز قبل از برگزاری مراسم می باشد.

ماده 8- رعایت شئونات اسلامی در هر گردهمایی الزامی است و برگزار کننده ضامن اجرای آن خواهد بود.

ماده 9- حفظ نظم عمومی پردیس دانشکده‌ های فنی و عدم اختلال در فعالیت‌ های جاری پردیس و برگزاری کلاس ها الزامی است و برگزار کننده ضامن اجرای آن است.

ماده10- رزرو تالار توسط واحد روابط عمومی و امور بین الملل پردیس دانشکده‌ های فنی بایستی حداقل سه روز قبل از برگزاری مراسم صورت گیرد.

ماده 11- مسئولیت هرگونه تبلیغات برای مراسم در پردیس دانشکده‌ های فنی و دانشگاه تهران و خارج از دانشگاه پیش از هماهنگی موضوع ماده 10 بعهده برگزار کننده بوده و هیچگونه تعهدی برای در اختیار قرار دادن تالار برای پردیس دانشکده‌ های فنی ایجاد نخواهد کرد.

  • تبصره 1- متقاضیان می توانند قبل از اخذ مجوز، اطلاعات لازم در خصوص وضعیت تالار و برنامه‌ های آن را از روابط عمومی پردیس دانشکده‌ های فنی اخد نمایند.

ماده 12- کلیه برگزار کنندگان موظف هستند قبل از برگزاری مراسم نسبت به واریز تعرفه اقدام نمایند.

  • تبصره 2- هرگونه تاخیر در اجرای ماده‌ های 6، 7 و 10 این آیین نامه تنها در موارد خاص که تاخیر توسط پردیس دانشکده‌ های فنی قابل توجه تشخیص داده شود، قابل بررسی است.
  • فصل سوم ـ نحوه پرداخت تعرفه:

ماده 13- در صورتی که برگزار کننده، تشکل‌ های دانشجویی پردیس دانشکده‌ های فنی باشد، تالار مجاناً در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

  • تبصره3- در صورتی که برگزار کننده تشکل‌‌های دانشجویی پردیس دانشکده‌ های فنی باشد و از شرکت کنندگان هزینه ای برای شرکت در مراسم دریافت نماید، 20 درصد تعرفه بایستی توسط برگزار کننده به پردیس دانشکده‌ های فنی پرداخت شود.

ماده14- برگزار کنندگان در صورت احراز شرایط ذیل از این تخفیف ها می‌توانند برخوردار شوند:

  • الف) برگزاری مشترک با تشکل‌ های دانشجویی دانشکده فنی           70 درصد تخفیف
  • ب) جهاد دانشگاهی پردیس دانشکده‌ های فنی                               50 درصد تخفیف
  • تبصره 4- هرگونه تغییر در میزان تعرفه در موارد خاص، نیازمند درخواست برگزار کننده، تایید در خواست توسط معاونت دانشجویی و فرهنگی پردیس دانشکده‌ های فنی و موافقت معاونت اداری و مالی پردیس دانشکده‌ های فنی برای تغییر تعرفه می‌باشد.

مشخصات و تعرفه هزینه ­های سالن ­های پردیس دانشکده ­های فنی دانشگاه تهران

 

ردیف

نام سالن

ظرفیت

امکانات

قیمت به تومان

1

آمفی تئاتر چمران

634 صندلی

امکانات کامل

5/100/000

2

آمفی تئاتر شهید رجب بیگی

205 صندلی

امکانات کامل

3/850/000

3

آمفی تئاتر مرکزی پردیس 2

250 صندلی

امکانات کامل

3/850/000

4

آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر

250 صندلی

امکانات کامل

3/850/000

5

آمفی تئاتر دانشکده مهندسی متالورژی و مواد

220 صندلی

امکانات کامل

3/850/000

6

آمفی تئاتر دانشکده مهندسی مکانیک

150 صندلی

امکان پخش فیلم ندارد

3/000/000

7

کلاس­ های مجز به تجهیزات سمعی و بصری

150 صندلی

امکانات کامل

1/950/000

8

هر مترمربع فضای نمایشگاهی داخل ساختمان دانشکده

-------------

-----------

48/000

9

هر مترمربع فضای نمایشگاهی خارج ساختمان دانشکده

-------------

------------

24/000

10

فضای هر طبقه اطراف سالن چمران در صورت استفاده برای پذیرایی نهار و شام

------------

-----------

150/000

 

 

  1. در هیچ یک از سالن­ ها، امکانات تصویربرداری از مراسم و ارائه نوار یا لوح فشرده وجود ندارد و در صورت نیاز، باید در این خصوص از بیرون دانشکده، امکانات و نیروی انسانی لازم تامین شود.
  2. امکان استفاده از سیستم مداربسته برای سالن ­های شهید چمران و شهید رجب بیگی وجود دارد.
  3. در صورتی که مراسم در روز پنج­ شنبه جمعه و ایام تعطیل یا ساعتی بعد از ساعت مقرر (18) برگزار شود، هزینه خدمات نیروی انسانی سالن، طبق آیین ­نامه دریافت خواهد شد.
  4. مورد شماره 10، صرفاً هزینه فضای اختصاص یافته است و هزینه اجرایی و خدمات را شامل نمی­شود.
  5. هزینه اجاره فضاها برای واحدهای درون دانشگاه با 10% تخفیف محاسبه خواهد شد.

 

ردیف

کلاس

ظرفیت - نفر

1

علوم مهندسی 3

144

2

//                  4

84

3

//                  5

84

4

//                  6

63

5

//                  7

63

6

//                  8

62

7

//                  9

84

8

//                 10

96

9

//                 11

141